B.E.Y.O.N.D. H.O.R.I.Z.O.N

B.E.Y.O.N.D. H.O.R.I.Z.O.N
journey through a long winding road

Friday, January 2, 2009

happy new year everyone

welcome 2009!! setahun melangkah kematian....setiap kali new year, itu yg aku ingat. ahh!!sgt tertekan. ni kesan dr mendengar ceramah2 di zaman persekolahan dulu la ni. of all the things about new year, ni lah satu2nye yg terlintas di fikiran separa warasku.

but 2009 is a new beginning for me, at least. skarang preparation pun dh almost done, tggl sikit2 je lg. now in the process nk menghantar invitation card. tp ramai yg dh lost contact sbb hp hilang before raya tu. satu hal plak nk menggali ni...hiisshh!!ni pun faktor penyumbang tekanan jugak ni. P=FA.

ade 3 weekend je lg sibuk menyibuk ni. pastu, hooorayyyy!!!!bnyk benda aku nak buat after kawen. paling utama, aku nk shopping puas2. selama ni since aku engaged last year, dah sibuk mengumpul utk kawen.hidup pun ala kadar je. baju pun tak berganti. tapi, alhamdulillah sekurang2nya keperluan asas cukup segala. nk merungut bnyk pun mcm tak sesuai sbb ade yg lebih susah dr aku. hidup kena berwasatiah. sekejap je lg nih. tapi semalam ade baju kat hush puppies tu berkenan sesgt. kalo tak pikir panjang, aku dh rembat dah 3 helai tu..

sabar.....

No comments: