B.E.Y.O.N.D. H.O.R.I.Z.O.N

B.E.Y.O.N.D. H.O.R.I.Z.O.N
journey through a long winding road

Wednesday, December 17, 2008

entry ni supposely dated 17/12/2008

yes. satement above is correct.jgn percaya clock kat bwh ni. tipu semata. nak reset blk aku tak reti. so, not my fault.hahahaha.

last wiken shopping sakan smpai tahap credit card aku kena blockla. sakan tak sakan nye. beli cadar bilik pengantin, jam tangan laki n pompuan (sepsgla, senang citer), kasut laki dan brg2 kecik2 tu mcm ribbon, flower etc utk hiasan hantaran. semua brg yg di'mention' tu di beli di jusco (aku adalah fanatic jusco, ok!) kecuali ribbon2 bagai tu takla. murah pun murah especially kalo tgh sale. ape motif aku citer mende ni ha? ntah.

jumaat ni family aku dtg kl lg. best lg! suka aku kalo diorang dtg rmh. yela, tetamu dtg rumah, nnt kita masak2,..kitorang nk antar adik bongsu daftar matrix. ambik law. lantakla janji ko minat. jgn separuh jalan mcm matrix kpm ko ye..penat aku mengangkut brg2 ko dulu tau tak?siap ambik annual leave lg nk hantar ko.

ape aku nak masak nnt ek?... masak lemak cili api ikan sepat masin campur nenas best gak ni. pastu rebus kerang cicah sambal belacan.masyuk tak?boleh je la...

okla..smbung next time. nk g lunch.

No comments: